I badet med Mankell.

Jag ligger i badet och läser. Min kamrat gillar inte att jag läser biblioteksböcker i badet, speciellt inte de böcker som är lånade i hans namn. Någon går i tron om att Gunlög, vår lokala biblioteksföreståndare, ska komma och jagas med pikkadoll och batong om det syns att boken har varit nära vatten. Själv tänker jag att att en bok som ser välanvänd och läst ut ger ett gott intryck och blir än mer läst. Tänk vad olika man kan se på en sak.


Lite sidkrull är väl inte fel?



Nå, badar du med biblioteksböcker?
Viker du boköra?

Kommentarer
Postat av: madde

Du å Ja Fia, Du å Ja......... <3

2012-04-18 @ 22:35:49
Postat av: Sofia

<3

2012-04-18 @ 23:47:25

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0