Hur gör man rent praktiskt?

Jag är så nyfiken på hur folk ordnar det för sig rent praktiskt. Hur gör man egentligen? 


Allt oftare hör jag om familjer som valt att spendera en längre tid i tex thailand. Att man har barn som går i skola utgör inget hinder. Barnen får sin skolgång via en Svensk skola i thailand. Hur ordnar man en sån här grej rent praktiskt? 

-Vet du? 

(Sberg goes thailand med en unge på var axel =P).




Idag har vi käkat sopplunch ute tillsammans med Petra och Signe.

Mysigt!







Elsa visar sin bil för Signe. Jag tror dock att bilen blev kvar på fiket. Ser ni bilen, tänk på Elsa :).

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för en mysig dag,får vi snart göra om:)Kramar

2011-11-22 @ 21:45:25
Postat av: Sofia

Tack själv :)

2011-11-23 @ 17:06:42

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0