Företagsidé!

Idag har jag kläckt en ny företagsidé. Är det något jag är så är det en idéspruta. På gott och ont. Frågan är vad man gör med sina idéer. Ja, det finns mycket man kan göra om vill och om man hör till den driftiga skaran. Förresten så är väl alla driftiga på något sätt och i sitt rätta vatten. Utmaningen ligger i att hitta det. Har ni hittat ert rätta vatten? Jag har hittat bitar av mitt hav men ännu har jag inte nått ända fram och det är tur det. Hade allt varit klappat och klart hade man inte haft något spännande framför sig. Tjusningen ligger i sökandet tycker jag! Nu ska jag inte starta något företag men jag tycker att det är roligt att ha visioner.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0