Stor sol och 8 grader +

Jag har informerat mitt jobb och en väldig massa andra om att det ska bli stor sol och 8 grader + i helgen. Över hela landet skulle solen skina och gassa, i helgen och hela nästa vecka. Människorna jag har informerat har liksom blommat ut över mitt budskap. De såg ut som solar allihop när jag informerade över väderläget. Jag tycker om att göra människor glada. Det känns fint att sprida glädje omkring sig. När jag nu såg på vädret så möttes jag av en lite annan bild än den jag gav. Jag hörde nått om orkan och grejer. Kanske sitter jag lite i skiten nu? Kanske har glädjen bytts ut mot vrede?

A ja, bättre att va gla´en stund än inte alls, tänker jag!

Jag hoppas på sol.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0