Skattjakt...

Häromdagen berättade en vän att han hade varit ute på skattjakt. Det är en tävlig där man lagvis inhämtar olika saker under bestämd tid. Lagen skulle åka runt i byggden och inom bestämd tid fota olika objekt. I detta fallet var det:

Nakna kvinnobröst.
En pensionär över 90 år.
Ryska rubel.
En italienare.

Med på fotot ska också en gruppmedlem vara.
  

Utrustning:

Fem lagmedlemmar i varje bil, varav en utses till lagledare.
Uppdragsinformation.
Partypåse.
Kamera.



Nu sitter jag här och funderar på om man ska dra ihop ett gäng för skattjakt. Kul grej tycker jag! Nä, nu ska jag ta mig an några projekt här.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter jätte roligt ju =)

2011-03-23 @ 18:03:21
Postat av: Sofia

Ska vi dra ihop ett gäng Frida? Folk kan ju anmäla sig.



Sesså anmäl er folk!

2011-03-23 @ 23:41:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0