Screem.

Här sitter jag och är skakig. Björn och jag hörde vrål utanför. Att vi inte dog! Det lät som i en skräckfilm. Livrädda satt vi och lyssnade. Ute var det alldeles mörkt. Det blåste och regnade. Björn tog mod till sig, han fick tag på en ficklampa och sopkvast och sprang fort mot vrålen. Han sprang fortare tillbaka.


Vi har två ilskna grävlingar i trädgården!

Vad göra nu?

Är grävlingar aggressiva?
-Det lät så!




Kanske får jag användning för spjutet Noel tillverkade till mig ändå ;)?




//

Sberg badgerhunter


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

De biter tills det knakar, glöm aldrig det! Man kan ju eventuellt lägga knäckebröd i stövlarna och ge sig in i kampen, hihi.

2011-07-25 @ 16:22:15
Postat av: Sofia

Ja, nu står wasa sport på inköpslistan!

2011-07-26 @ 06:37:06

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0