Jag vaknade tidigt.

Sover ni?


Jag har varit uppe en stund. Jag sitter här i brun klänning och grå yllekofta med håret åt alla håll. Med kaffekoppen i handen ser jag hur dagen vaknar. Jag for direkt ut ur sängen i morse. Vilken fin morgon. Solen är på väg upp och ett täcke av dagg ligger över marken. Det är lugnt och stilla och det enda som hörs är ljudet från några småfåglar i ett träd en bit bort. Jag tänker att jag borde gå upp tidigt oftare. Det är fint att se dagen vakna.


Godmorgon.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Tänk vad livet kan skilja sig åt, själv vaknade jag halv tio med välformade lockar och Sue Ellen ansikte. Istället för brun klänning och yllekofta åkte sidenkimonon på och när jag kom ner stod hembiträdet i köket och jag fick en nyupphälld latte i min hand. Bara en mil bort och ändå så skilda liv HAHAHAHA



Hoppas att du har haft en bra dag D:

2011-07-11 @ 16:48:15
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha, jag ser dig framför mig =P!



En stor kram på dig Sue Ellen;)!

2011-07-11 @ 18:19:07

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0