Från ett hav av leksaker till ett annat.





Godmorgon! Har ni sovit gott?

Jag har somnat med ljudbok i örat varje natt. Björn har alltså under en stor del av semestern delat säng med Wallander. Det är ett himla sjå att klicka tillbaka ljudboken till det ställe jag avslutade. Idag ska vi åka till havet, bara över dagen. Jag vill se havet och köpa lite färska räkor.

Idag fyller Welma 1 år. Tiden går fort och nu dröjer det inte länge tills Welma också rantar efter de större barnen. Noel och de andra har fullt upp med Elsa som ska vara med, precis som min syster Malin hade med mig som liten.



Welmas tårta:).


Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Marja

Härligt att du uppdaterar så ofta Sofia! Jättekul att titta in och få sig ett skratt :)

2011-07-19 @ 12:11:37
Postat av: Sofia

Lycka till i skolan Marja:)! Kul!!!

2011-07-19 @ 22:51:51
Postat av: Marja

Tack! Ja det ska bli SÅ kul, äntligen!

2011-07-19 @ 23:18:22

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0