God morgon!

Hej fina ni! Nu sitter jag och här med tända ljus och kaffekoppen i högsta hugg. Visst låter det harmoniskt? Skenet bedrar. Jag sitter här och skriver i buller. Vi har en golvslipare här som drar runt med sin slipmaskin. I morgon ska golvet vaxas. Tydligen skulle de ha någon form av utbildning här hos oss då, huset lär vara fullt av golvslipare. Jaha, hur mår ni idag? Här är allt fint och jag ska snart bege mig iväg på fika. Hårda bud! Slit och släp, som jag brukar säga ;). 


 
Tack Madde för de fina skorna!



Ps. Ett sbergtips är att ställa tulpaner i en högvas. De står sig i flera veckor då! Man får inte va dum;).


Ha en bra dag!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0