Ordning och reda!

Jag tog ledigt i dag för att kunna spendera tid med mina små barn. Vi hade planerat att åka ner till malmö för att hälsa på min syster bland annat. Tyvärr blev Elsa sjuk och vi stannade hemma. Nu sover lilla skruttungen och jag tänkte jag skulle passa på att strukturera upp mitt liv lite grann. Jag sitter nu här med en massa papper, arbetstider olika scheman framför mig... Vilken slarver jag är! Jag är väldigt stolt att jag klarar mitt liv och alla tider som ingår i all min oreda! Förra veckan släpade jag runt på familjens väggalmanacka i väskan för att slippa överföra en massa tider från lösa lappar... Lösningsfokuserad eller vad?! =P

Nä, här ska organiseras!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anthonysabrina

I like your website alot...its lots of fun...

2011-05-06 @ 08:54:32
URL: http://anthonysabrina.blogmentions.com

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0