Oväntat besök

Idag när jag kom hem från jobbet så skulle man kunna säga att jag fick oväntat besök.




Vad gör man?


Elsa blev jätteglad över sina nya djur.

Fåren rusade vidare förutom ett som var tamt och som stannade kvar.




Björn följde fåret en bit på vägen. Jag satt inne och tittade på när de gick sida vid sida. Efter ett tag såg jag hur björn pekade vägen hem åt fåret? Jag skrattade gott och funderade på om får förstår gestikulering;). När björn gick hem igen gick fåret också hem, -till Björn.




Vi har ett tamt får här. Elsa glad!

Kommentarer
Postat av: Malin af Mirakel <3

Hahahhahahahahhhahahhahaha =P =)) Det där inlägget gjorde min dag Fia. Ungarna här tappade hakorna ska du veta. Hur gick det sen?? Bytte dom bo Björn och fåret?!

2011-08-18 @ 18:01:17
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0