Årets familjehelg stundar.

Nu sitter vi i bilen på väg till årets familjehelg. Varje år campar vi på olika campingar över en helg tillsammans med min sambos familj.



Årets på - väg - till - camping - komversation har startat!



Årets på - väg - till - camping - sms från Malin, som också sitter i bil, kom just:

 -Fan, jag glömde fön till barret;)!

Årets - på - väg - till - camping - sms - skickades tillbaka:

-Ja, men herre gud! Jag har inte ens med borst!


This will be fun!


//


Sberg påväg att sova camping stuga. Sberg påväg att sova våningsäng med snuskord ristade i sängen ovanför=P.


Kommentarer
Postat av: therese

Haha, mysigt med camping ju!

2011-08-02 @ 00:44:32
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 08:21:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Sofia

Therese ja, det är mysigt haha =P Men snuskord kommer man inte ifrån på camping. De hör till;).



Hej Helena! Roligt att ha dig här:)!

2011-08-03 @ 14:12:10

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0