Dagen!




Vi har varit ute hela dagen. Vi skulle gå ut för att göra ett land men det slutade med att vi skapade ett "rum". Vi har grävt som små idioter här. Nu är mina tangentbordsfingrar helt svarta och såriga. Gud vad härligt det är när man kommer igång. Än ser det inte mycket ut för världen, det är mest syren och sly men det gör inte mig något. När det blir grönt kommer det att bli fint!

Natur-rutan:


Lite för lång för att vara en mask.


Kyssa?


Malin och co kom förbi. Vi skulle fixa fika. Inga ägg... Jag åkte till närmsta hönsgård och tvingade hönsfarmaren in i hönsgården efter ägg ;). Jag går inte in i någon gård sedan jag blev jagad av Malins ranghöge tupp!


 
 

Jag satte Beata i arbete. Det gäller att nyttja de resurser man har.







Nu ska jag slänga mig i badet för grovrengöring.

En fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mli

Mmm, riktig läckerbit den där på bild nr 4 ; )

Ha en trevlig påskvecka Sberg!!



KRAM EMELIE

2011-04-17 @ 22:33:14
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0