Bad!

Nu ska jag snart lägga mig i ett varmt bad. Jag är trött idag och hoppas att ett bad ska göra susen. Nu hoppas jag också att varmvattnet räcker;). Tänk när jag lurade hit både Malin och Charlotte på ett inbjudande bad. De såg mycket fram emot det avkopplade badet. Jag hade tänt ljus överallt och det såg inbjudande ut. De var väldigt nöjda tills de väl skulle ner... Vattnet var kallt=P! Jag har en snäll syster och en snäll vän. De båda insisterade på att det var skönt. Jag trodde dem tills jag såg att deras läppar var lila;).






Hoppas att ni har en fin kväll alla!


Snart fredag:).

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Minns det som igår, brrrrr så kyligt det blev... man skulle kunna säga att skenet bedrog litte lätt =P

2011-04-06 @ 21:00:08
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0