Plopp!

Det trodde ni inte va, att Sberg levde?

Jo, jo det gör hon för fulla muggar! Hon lever och hon står i.

Hur har ni det alla? Här en fin höstdag ute:). En stor sol och en klarblå himmel. Jag har just varit i skogen och sprungit. Underbart!

Mitt bloggande har varit obefintligt det sista och jag har inte riktigt haft någon inspiration eller lust. Då får man bara låta det vara, något jag är bra på, nästan alltid;). Det sägs att den kommer när den kommer, precis som med kärlek ni vet. Lust, precis som kärlek, kan man inte styra över. Nej, nej. Den, kärleken eller lusten, kommer när den kommer. Bara sådär. Huxflux. Den ploppar upp här och den ploppar upp där. Hur som helst, när den själv vill. Plopp! Plopp! Plopp! Ploppplopp! Ploppploppploppplopp. Ploppiploppplopp plopp!

Plopp!



Hallå?!

Ska jag inte ha något att säga till om eller?
Ska jag bara sitta här och vänta på att det ska ploppa till någonstans?

Nääe, säger jag! 

Nu ska det nog fan ploppa te!

Nu kommer du fram förbannade lust, annars jävlar alltså! 


 
Sberg leter lusta... 



Köpa lusta?
 

Sberg ber om ursäkt för dåligt språkbruk!


Väl mött:)!






Kommentarer
Postat av: madde

välkommen tillbaka!



kram :)

2010-09-29 @ 15:10:58
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej jag medverkar i ett UF företag på fem härliga tjejer som tillverkar och säljer handgjorda smycken och 10% av försäljningen kommer vi skänka till stiftelsen MinStoraDag, som jobbar för att kunna uppfylla ett sjukt barns största önskan. Vi ville starta detta företaget för att vi älskar smycken och vill bidra till något fint..



Affärside: Handgjorda smycken till dig som vill bidra till att uppfylla ett barns önskan.



Var snäll och gå in på Facebook och "gilla" vår Facebook grupp DESEO UF.



Du får supergärna göra lite reklam om oss i din blogg.



Kontaktuppgifter: [email protected]

2010-09-29 @ 20:54:52
URL: http://cgosfeldt.devote.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0