Ridningen gick bra!


Oj, vad bra det gick på ridningen! Vi skrittade där, hästen och jag. Skritt, skritt. Skritt, skritt. Vi två, hästen och jag blev till ett, på något märkligt vis. Vi liksom flöt ihop. Jag åkte ihop med hästen. Hästen åkte ihop med mig. Vi två blev ett. Ett stycke människohäst. Mycket vackert måste jag säga, men ändå mycket märkligt.




Tänk att jag talar alltid om hur mycket jag oroar mig innan jag ska göra något. När jag väl har gjort, vad det nu kan vara för skrajsigt, hörs inte ett ljud.

Skärpning, säger Sberg till sig själv och fortsätter med att propagera för safe ride!


Titta vad nervös hon är här. Denna bild tog strax innan Sberg skulle hoppa upp på hästryggen. Nervsammanbrottsskrattet är nära.


Rid säkert, säger Sberg! Sedan sjuger hon:

Jag drar till stallet i stället. 



Carro, jag har träningsvärk jag också!



Kommentarer
Postat av: madde

du är så söt! tycker att du ser lugn ut ju :)



kram

2010-10-02 @ 13:04:41
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Carro- Lantismammans Foto

Ha ha!! Min träningsvärk höll i sig i fem dagar. I morgon måndag är det på´t igen:-) Kram på daj!!

2010-10-03 @ 23:37:20
URL: http://lantismammansfotoblogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0