Höst!






En sån fin dag det är idag! Vi har varit ute och grejat i trädgården. Jag kanske överdriver en smula om jag säger att jag har grejat. Björn har grejat. Jag har fikat, fotat och tittat på. Inte illa, om ni frågar mig. 



Här har Björn lite att göra som ni ser :). Han trivs bra i byggare Bobb kostym ;).



Jag tänkte att jag skulle såga ner lite träd. Jag fick för i ... inte ens upp sågen från marken. Då tog jag en bulle istället.

Sedan grillade vi korv.

 











En fin dag av fix, barn, korv, bullar, trädgård, sol och höst.


Kommentarer
Postat av: madde

åh va mysigt!

2010-10-11 @ 17:29:33
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0