I ett försök att locka fram tigern...

Ja, som ni vet har jag försökt att locka fram tigern i mig hela dagen. Jag köpte ett rött läppstift för att locka fram lilla farliga och vilda tigern. 

Någonstans där inne måste det finnas en tiger. Eller?




Jag tog på mig mitt röda läppstift också sa jag:

-Kom nu lilla tiger, kom! Kom lilla fina kissekatt... Kisssss, kisssss, kisssss...



Phu, det är inte lätt att jaga tiger!


Det sätter sina spår...












Hahaha, förlåt, jag kunde inte hålla mig... :)


Ingen tiger kom...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag var på ICA häromdagen och köpte en cola och när jag kom hem var det en röd pussmun på den. Har du någon aning om hur det hade hamnat där???



Hoppas att ni har det bra!

2010-05-25 @ 22:29:39
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahahaha, ja den där tigern sätter sina spår lite här och lite där =P!



Kram på dig!

2010-05-26 @ 16:50:16

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0