Go kväll!



Fan säger jag! Här tror man att ett bortresande av Sberg skulle innebära jordens undergång för Sbergs sambo...


Jag såg framför mig hur stora näsduken skulle komma fram. Jag såg också hur stora tårar skulle torkass och vidare hur Sbergs sambo skulle kräla på golvet och desperat skrika: Don´t go. Don´t go!



Sberg: Ja, men då åker jag och barnen till Malmö när Noel får lov då?

Sambo: Ja.

Sberg med ironisk ton: Klarar du dig själv då?

Sambo: Ja.

Sberg: Ja, men då åker vi då...

Sambo: Ja.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vänta bara tills du sätter dig i bilen då kommer han nog springande och bölar...hihi

2010-06-01 @ 08:13:26
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jessica, det tror jag också! ;)

2010-06-03 @ 09:16:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0