Godmorgon!

Hej på er alla goingar där ute! Nu sitter jag här och dricker kaffe. Elsamus sover. Idag ska jag ta bort min tandställning. Jag har förevigat rälsen med en massa foton! Hoppas det inte ska isa allt för mycket när de slipar bort klistret. Jag har lite känsliga tandhalsar då jag tydligen borstar lite väl hårt =P. Det är typiskt mig att ligga och hålla på att dö av ilningar utan att säga ifrån. När de frågar om det går bra så svarar jag:
Jaaaa, det går jättebra! Trots att jag är halft avliden. Hehehe! Ja, dagens övning får bli att be om bedövning om så behövs. Det ska bli så skönt att bli av med den. Slippa hålla på med tandpetare och annat. Vet ni vad? En ganska äcklig grej. När vi hade en gammal tant här på fika så såg jag att det låg en tandpetare på kakfatet.
Fråga mig inte hur den hade hamnat där men jag höll på att dö när jag fick syn på det! Tanten hade dålig syn och åt kakor ändå. Hahahahah! Fy vad äckligt! Jag sparkade till på Björn som satt mitt emot och pekade lite diskret på kakfatet. Att vi inte dog av skratt.

Någon som vill komma och fika =O?

Kommentarer
Postat av: elma

hahaahaha nee... men jag visste nt att du hade tandställning:/



hoppas det går bra kram :D

2010-03-04 @ 15:39:21
Postat av: elma

hahaha förresten var kvinnan gammal elr?

hahaha lät ni den va kvar hahahaha så kul jag skulle sagt kom jag ska visa en grej i köket sen när hon reser sig så kunde nån ta bort den hahaaha om hon nu orkade resa sig hahah

2010-03-04 @ 16:07:36
Postat av: Sofia

Hahaha men ah hon såg inget så den fick vara där ;P! Det gick bra hos tandläkaren! Skönt att vara utan räls tycker att jag ser lite konstig ut men jag är nog bara ovan. Kram på dig!

2010-03-04 @ 18:33:41
Postat av: Anonym

hahahaha

2010-03-04 @ 19:01:05
Postat av: e

o en sak till vet att jag skriver sent men det e ingen GOD morgon dags för skola som vanligt

2010-03-05 @ 16:43:44

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0