En härlig utedag!

Idag har vi varit ute hela dagen. Jag har tagit bort en massa sly och annat så nu har vi en stor brasa att elda till påsk =P!

 

Det är så skönt att få arbeta ordentligt med hela kroppen. Det har det inte blivit mycket av kroppsarbete denna vinter men nu jäklar nu kommer det =). Kanske finns det någon mer där ute som gillar hårt arbete? Hjärtligt välkommen hit och arbeta =P.

Björn jobbar sent idag. Jag och Noel har bunkrat upp med en massa godis. Täcke och kudde har vi släpat till soffan. Lite gott måste man ju ha efter denna grävlingsdag.


Noel och hans vän fann en larv här idag =). Av citatet att döma så höll den ett rasande tempo.

"Noel titta en larv! Den går jättefort! Jag tror den springer!"






Hoppas att ni alla har haft en bra dag!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0