Solgass, gång, löparkarriär och guppa rumpa...

Hej på er! Har ni det bra? Just nu sitter jag i solgass på altanen. Underbart! Det är lite svårt att surfa ute för man ser inte så mycket på skärmen. Finns det någon lösning på detta?

Häromdagen var jag och Elsa hos mamma och hälsade på. Elsa satt och lekte på altangolvet medans mamma och jag drack kaffe. Rätt som det var såg jag något litet som gick omkring på altangolvet. Jag tittade länge på det lilla som förflyttade sig utan att tänka på vad det var. Efter en lång stund, när den ena hjärncellen kopplade på den andra, gick det upp för mig. Det var Elsa som var ute och gick! Hahahah, vad paff jag blev.

Min löparkarriär går bra. Jag var ute i skogen igår och sprang, det var skönt och det gick lätt. Förra veckan var jag som en hel tegelsten som kämpade sig fram i motvind... Formen är väldigt varierande. Dock har jag fått ont i ett knä så nu får jag gå ett tag tror jag och se om det blir bättre. Jag ska köpa ordentliga skor också.




Denna låten guppar jag och Elsa rumpa till. Gör det du också!



Störtskön, säger vi!


 


Love, peace :)!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! Jag guppar också rumpa till den här låten! Asskön ju! =)

Hoppas ni har en bra dag i solskenet!

KRAM!

2010-06-02 @ 13:19:49
Postat av: Sofia

Hej Sara!



Den är skitbra. Det får bli sommarlåten :). Nu dax att guppa rumpa.



Kramar på dig silversara :)

2010-06-03 @ 09:15:48

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0