Sberg tittar.


Och sberg kommenterar.



Nu tågar Victoria upp för kyrkogången. Stämningen är spänd. Kommer hon göra nått oväntat, tänker jag? Typ slänga av sig klänningen eller nått... Oj, vilket släp ser jag... Hoppas nu de säger ja! Jag blir nervös.
 
Tänk om någon blir bajsnödig?

De är fina i allafall. MMmmm. 

Ingen har fått någon skrattattack än, men det hänger i luften. Snart kommer det hysteriska fnisset. Det kommer, jag lovar! Jag har fått flera här hemma i tvsoffan. Av nervositet. Jag klarar inte pressen!

Nu har jag fått migrän. Nu har jag också hjärtklappning.

Näääe, nu får det banne mig snart vara över!


Titta noga efter skrattattacker! Nån liten jäkel måste väl få nån tycker jag. Det ryckte till i Slivias mungipa men hon klarade stoppat. Phu! Näe, nu får jag sluta kommentera. De är verkligen fina! Jag sitter här och skriver för att jag blir nervös på det här.

Jag tror att jag tror att det är jag som står där framme.


Ok, nu ska jag sluta.


Ok, nu måste jag fortsätta...

Nu åker brudparet i kortegen längs Stockholms gator. De är lika fina än. Nu är de nog bra nödiga där de sitter och vinkar. När ska de få tid att gå på toa? De måste gjort stora urladdningen i morse. Vilken kondition säpos gubbar måste ha? Opps, nu är de framme vid... jag vet inte vart de är men nu ska de åka båt. Ska säpos gubbar simma nu? Jag får återkomma...

Snart har de åkt båt färdigt tror jag. Victoria och Daniel skulle få några minuters paus. SSSTTTTOOOORR lättnad för mig hemma i tv-soffan. Nu får de nog lätta på trycket. Phu! Toaångest borta! Skönt!


HÄR HAR KOMMENTATORN MISSAT LITE FÖR EN PROMENAD. DET VAR HELT ÖDE UTE. SBERG UNDRAR OM ALLA ÄR BÄNKADE FRAMFÖR TVN? MISSTRÖSTA INTE! KOMMENTATORN ÄR TILLBAKA!


Nu sitter alla och äter på grön kall ärtsoppa. Victorias favorit. Jag tittar på alla som sitter och äter och funderar på vad man pratar om med sin bordsgranne under så lång tid?

Vem är påfågelmannen? Det står en man vid Victoria och Daniels bord. Mannen har en mössa med en stor fjäder på. Jag kallar honom för påfågelmannen. Vem är han?

Någonstans under middagen somnade Sberg the weddingkommentator i soffan och fullföljde således inte uppdraget.


/Sberg weddingkommentator.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0