Sberg recommend

Igår köpte jag ett linne på gina. Mjukt, billigt och fräscht om ni frågar mig... Passar till allt!

Stick och köp -eller klick och köp!


Oj, så snygg hon är den där sberg! Vilket linne, säger jag! Oj!

Oj, vad jag känner mig snygg i mitt nya linne. Hela förmiddagen har jag tagit kort på mig själv. Jag har börjat röra mig på ett lite annorlunda vis. Jag svänger liksom med höfterna på ett sätt jag inte brukar göra. Jag plutar med läpparna och pratar med en annan röst. Rösten liksom viskas lite hest ut. Allt detta för mitt nya linne. Björn tycker att jag kan ta av mig linnet nu.

Linnet känns jättebra. Kanske lite taiiijjjt när jag sitter ner...



Här sitter jag nu och rullar mage i mitt nya linne. Mycket bra, säger jag!

 





Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0