Morgon framf;r Zilla och Totte...

H'r sitter jag och Elsa framf;r zilla och totte. Han 'r alllt s;t Totte. R'tt roligt program tycker jag. I dag 'r det tema k'rlek. Danny 'r d'r och jag sitter h'r och k'nner lite k'rlek. S;t kille det d'r. N'r jag tittar p[ Danny s[ t'nker jag att vi 'r lika gamla, jag och han. Det finns inte i min v'rld att jag skulle vara 'ldre... T'nk att n'r jag var yngre s[ kunde jag p[ pricken avg;ra n[gons [lder. Det kan jag inte l'ngre. Jag tror att jag 'r j'mngammal med de som 'r sjutton [r yngre. M'rkligt!

Elsa har surfat. Jag har efter hennes anv'ndning f[tt v'ldigt m'rkliga tecken. N[gon som vet hur man [terst'ller_



Kram!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0