Havet


I morse efter frukosten fick jag lust för att gå en sväng. Elsa behövde sova. Madde och Sindre höll oss sällskap:). Björn och Noel, Thor-Arne och Tindra stannade på hotellet och badade inne.  När vi var här för något år sedan såg jag en skylt som gick till en strand. Vi gick aldrig dit då men idag gjorde vi det. Det var ju jättefint. Jag älskar havet! Härlig morgonrunda:)!




 
 





Badlandskap inne, om vädret är dåligt, och en underbar strad om det är fint ute. Toppen:)!


En fin dag och här är en massa klorfyllda ögon efter allt bad. Jag åkte vattenrutschkana (hur stavas det?) förut. Jag glömde kön i bak och drog fint in min bikini i rumpen för att få lite drag. Jag vände mig om när jag kom på vad jag gjorde... Där stod ett gäng mammor, de log och drog upp bikinin de också. Hahaha!

 I kväll vankas disco för barnen och nu ska det sprayas hår :).

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0