Glömt att hissa flaggan och lite mera

På nyheterna nu gick de ut med att man hade glömt att hissa flaggorna i Lidköping under nationaldagen. Några hade klagat över detta och man bad så hemskt mycket om ursäkt. Vad spelar det för roll egentligen? Skadar det någon att flaggan inte kommit upp? Jag satt här och blev riktigt upprörd över att det finns arga människor överallt. Finns det något att klaga på ja, då ska man nog fan klaga. Jag blev riktigt förbannad. Jag satt här och upprörde mig över saken till Björn. Sedan gick det upp för mig att jag var en just en sån, arg.


Ok, flaggan och traditionen kanske betyder nått för vissa och vem är jag att avgöra vad som är av vikt för människor? Ok, fel av mig. Men jag tycker ändå att det finns viktigare saker att prata om. Suck!


Och allt det är med kungahuset. Usch, jag tycker verkligen inte att vi ska ha monarki! Tänk om man skulle få den skiten i arv. Nä fy, säger jag, stå där och le hela dagarna. Näe! Usch! Blä alltså! Jag hade ställt mig där och pekat finger. Jag hade frågat folket vad fan alla glodde på. Sedan hade jag moonat lite.

Och fy fan för...

Åh dra åt skogen för...

Näe vet jag...

Usch för...

Usch

Tvivale!



Hahaha, förlåt för alla svordomar jag ville bara roa mig lite :). Det var kul!

 

FuckShit!


Hihi


Kommentarer
Postat av: Memmlis

Åh, jag blir också lack på ubernegativa folk =) Har röstat på din pinsamhet =) Men det var inte på högskolan iaf? Hihi, skrattade lite också, förvånad man skulle bli!

2010-06-07 @ 23:24:22
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nä, det var inte på högskolan som tur var :). Usch! Tack så mycket för röstningen :).

2010-06-08 @ 18:20:46

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0