Bad!

I dag har jag, Noel, Ludwig och Elsa badat på vår lokala badanläggning. Det var skönt.


  
Elsas blöja ser lite tyngd ut. Den är tyngd. Hon har badat kläd -och blöjsim. Mycket kul, säger Elsa!



  


Mamman skulle leva ut som vanligt och kramade ur det mesta ur det som stod till buds... Hon åkte den gröna rutschen. Det var kul.


Sberg och tindra påväg till äventyr. De  går mycket målinriktat...



Båda var mycket nöjda vid nedkomsten. Varför stanna här? Äventyret fortsatte.

Sberg gick mot den röda. Hon klättrade upp och åkte ner...

Det skulle hon inte gjort...



Det här är sbergs minspel av BIG PROBLEMS. Jag blev besprutad kan man säga. Jag fick ett rumplevemang. BIG TIME! Nu åkte Sberg åkte hem.

Jag mår under omständigheterna bra.


Tack för omtanken.


/Sberg whit a verry clean butt (Little too clean so to speak)!








Do not go the red!



Kommentarer
Postat av: madde

hahahahaha! jag som tänkte följa med min brorson och åka lite... rännskita-nej tack! hoho

2010-06-22 @ 21:25:51
Postat av: Sofia

Åh, Madde... Usch ja... Rännskita... brrrrrrrrrr!

2010-06-22 @ 22:10:41
Postat av: madde

mmm, men jag måste nog åka lite ändå... får tejpa eller nåt. hehe, usch!

2010-06-22 @ 22:58:54
Postat av: Sofia

Vet du vad?! Det gör du helt rätt i! Vad gör lite ränneskita egentligen? I det stora hela? Kör på säger jag. Synd att ni inte är här! Har ni vägarna förbi så säg till! Dörrarna är öppna:)!

2010-06-22 @ 23:16:14
Postat av: madde

åh, det kommer jag definitivt göra! min bror har hus på gotland så jag kommer åka dit nästa vecka och vara där två veckor. min brorson älskar att vara på kneippbyn där det finns ett vattenland. jag tar med mig tejp i fall att liksom and pray for the best. återkommer med rapport nästa vecka eller veckan efter det! haha

2010-06-22 @ 23:32:32
Postat av: Sofia

Mysigt! härligt att åka till Gotland! Du måste avge rapport sen :). Glöm inte tejp. Ta du med silvertejp. =D! Glad midsommar och resa till Gotland!

2010-06-24 @ 11:16:14
Postat av: madde

okej, skriver inköpslista: toapapper (till kattvakten som ska passa katten då jag är borta) silvertejp, intimtvål och duschcreme.



glad midsommar! :)

2010-06-24 @ 16:21:08
Postat av: Elma

Hahahahaha omg hahahaha ;)

2010-07-03 @ 21:55:35

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0