Pulka och Bertilskida!

Snart ska vi iväg och åka pulka. En lika fin och kall dag som igår. Bäst att ta tillvara på tiden när solen är framme. Jag har packat lite mackor och varm oboj. Packa inte ved sa björn (Jag brukar vilja ha med ved för att det är så mysigt att tända upp en brasa). Nä, svarade jag, och packade ner ved. Här respekterar vi varandras viljor =P.

Björn ska åka miniskidor och jag ska åka Bertilskida, hehehe. Bertilskidan är en skida som har tillhört Bertil 97 år. Bertilskidan åkte han på som litet, litet bertilbarn. Nu är det min tur att prova bertilskidan. Bertilskidan är väldigt, vädigt låååång och mycket smaaal =P.



Jag föreställer mig Sberg på Bertilskida i backen... Det blir bra det här! =P


Kommentarer
Postat av: joanna

jätte fin blogg! jag rekomenderar att gå med i bloglovin, för då jag jag medflera premunera på din blogg!

kram och gott nytt år!

2010-01-04 @ 00:00:11
Postat av: Sofia

Tack joanna! God fortsättning =D Ska kolla bloglovin. Undra om jag inte redan har det? Hm... Kram!

2010-01-04 @ 11:28:44

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0