Fin vinterdag!

Nu har jag varit ute och gått en sväng. Solen lyser och det är -12. Jag får sån lust att åka långfärdsskridskor dessa kalla och soliga dagar. Undra om det finns någonstans att åka här i närheten? Tänk er att åka längs en stor älv eller en sjö med gassande sol och gnistrande snö! I packningen ligger varm choklad, ostmackor och lite bullar =).

   

 

Här är jag. Obs! Riktigt såhär lång är jag inte i verkligeten. =P


Ikväll ska vi får lite besök här. Det blir mysigt!


Hoppas ni alla har det bra ute i vintersverige eller vart ni nu befinner er =)!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härliga vinterbilder, och jag hoppas verkligen att du inte är så där lång. Ler.



Ha en god fortsättning på det nya året.

2010-01-02 @ 20:13:24
URL: http://alskadenorrland.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha! Detsamma=) God fortsättning!!!

2010-01-03 @ 13:45:14

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0