Sol idag!

Det ser ut att bli en riktigt fin dag idag! Tänk vad lite sol gör =). Nu sover Elsamus och jag sitter framför nyheterna. Idag är det fredag, skönt! Jag ska troligtvis till Skövde ikväll och äta på pim´s. Tänk vad jag har åkt sträckan mellan vara och skövde många gånger och tänk vad många gånger jag har varit nära pärleporten på samma sträcka. Jag är Sveriges, kanske världens, sämsta bilförare. Jag vet inte hur många gånger jag har sett en trana och varit nära på att köra av vägen av samma anledning =). Idag är det förhoppningsvis inga tranor ute. Nu ska jag städa inför helgen.




Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vilken underbar dag det är!! Får njuta lite nu på förmiddagen för jag ska iväg och jobba sen!

Mysigt att gå ut och äta ikväll men kör försiktigt nu Fia! Tänk på att det är bättre att vara bortkommen och omkörd än omkommen och bortkörd!! =)

Ha en bra helg!!

Kram kram!

2010-02-05 @ 11:16:18
Postat av: Sofia

Hahaha! Bortkommen och omkörd -Det låter bra det =P! Hoppas du får en bra dag på jobbet! Kram på dig =)!

2010-02-05 @ 13:28:42

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0