Ögonbryns update, insomnia och godmorgon!

God morgon! Elsa har fått insomnia. Hon har pratat i sömnen hela natten. Hon är inte trött åh, nej! Vem behöver sova? Onödigt, säger Elsa!



Elsa ligger upp och ner, på tvären och på diagonalen.

Tack för er omtanke om mina ögonbryn. Jag har fått sms, mail och kommentarer =P.

Här kommer de!



Hoppas inte ni satte kaffet i halsen nu. Själva böjen har jag rakat bort. Dumt och det var inte riktigt meningen =P. Jag skulle bara noppa lite fast med rakhyveln... Det gör inget, med lite smink så ser det ganska ok ut.

Sliten?


Hahahahahahahahhahaha!!!! =)


Pannan blev lite färgad, men inte så mycket att det inte var värt det, hehehe. Vem orkar stå och pricka håren? Inte jag.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: elma

Nää men det blev ändå bra :)



haha Elsa e så himla gullig hur gammal e hon 1 va?

2010-02-26 @ 10:20:14
Postat av: Sofia

Ja hon är så go! Hon fyller snart 8 månader.

2010-02-26 @ 10:27:09
Postat av: elma

aww så sööt :D

2010-02-26 @ 10:37:01
Postat av: Maria

hahaha dom blev ju superfina!! jag tog också fram rakhyveln en gång.. OCH DET HAR JAG FÅTT ÅNGRA!!! det lilla stället på ögonbryner där jag rakade har aldrig blivit detsamma igen... håren just där pekaar liksom åt helt fel håll.. hahaha sjukt fult. hoppas det blir bättre för dig ;) KRAM

2010-02-26 @ 12:03:54
Postat av: Jessica

En sån liten söt tjej, henne skulle inte gå att motstå även om det vore mitt i natten :)

2010-02-26 @ 20:43:07

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0