God morgon!

God morgon på er! Hoppas att ni har sovit gott. Nu sitter jag och Elsa här igen. Kaffet är upphällt! Vi sitter framför Totte och Zillah (heter det så?). Ni vet den den där levande apan... =P. Undra hur det är att sitta där och prata med Totte?



I dag är det den 28/2. Våren närmar sig! Jag längtar efter skogspromenader! Finns det något härligare än långa skogspromenader? Jag har lite av ett dilemma då jag älskar skogen men avskyr ormar... Jag har ju under mina rundor mött en och annan... Hur som helst så ska jag inte låta min lilla fobi strya över mina skogsbesök. Jag tänkte att jag ska ta upp min jogging igen. Tanken på att jag har joggat 7 km känns mycket avlägsen. Jag trodde aldrig att jag skulle börja jogga. Jag har aldrig tidigare sprungit men så en vår började jag och vips så sprang jag 7:ans varv utan problem! Det är en rätt härlig känsla att göra något som man aldrig trodde om sig själv.

Allt går!

Vet ni vad! Eftersom man ofta når bättre resultat i grupp än individuellt kan, ni som vill, delta i min lilla motionsgrupp i vår. Vi kämpar med våra begränsningar som att överleva ormrädsla och annat =P. Målet ska vara att motionera för att det är skönt och för ökat välbehag inte för att få fina ben. De kommer på köpet =). Vad som motiverar oss är individuelt så det kanske inte är på plats att jag talar om vad som motiverar er =P.

När snön har smält drar vi igång!


Kommentarer
Postat av: Malin K

Jag är på:)

2010-02-28 @ 14:59:26
Postat av: Sofia

Kul Malin =) Då väntar vi på att musöron på björkarna ska titta fram! =P

2010-03-01 @ 09:59:16

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0