God morgon!

Här sitter vi, jag och Elsa, i vanlig ordning! Jag har tagit 5997 kort på elsa. Ute snöar det som aldrig förr. Igår när jag åkte till badet började jag fantisera om att det aldrig skulle sluta snöa. Jag är bra på att fantisera och att leva mig in i fantasier så det slutade med att jag nästan fick panik =P Tänk om det blir som i biblen! Noa(k)s ark ni vet? Noa(k)s ark fast med snö.



Undra om jag får åka med på båten?

Usch!


Dax att packa väskan och dra till varmare länder =P.






Det är nått med den där Noa(k) som skrämmer mig. Jag vet att jag var skiträdd för han när jag var liten. Så fort det regnade så tänkte jag att det var dax, för de som fick lov, att gå ombord och för de andra... ja, det tänker jag inte ens tala om. Usch, undra om det var i skolan jag fick denna berättelse omtalad för mig.

TRAUMA!

Har jag fått storyn om bakfoten? Snälla säg att alla får åka med!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0