Dagen!

Dagen började med att jag skickade i väg ett cv. Tro inte att jag skickade med mina kontaktuppgifter. Åh nej! Det vore ju obotligt dumt om de kunde få tag på en =P! Sberg! Du är bra på många saker här i livet men ibland är du allt lite okonsentrerad och snabb =).

Sedan bar det av till bagaren där en massa fika inhandlades. Hos bullbagaren träffade jag en ganska nybliven fyr(a)barns mor. Hon var ute och gick med sina barn ute i snön. Hon frågade mig hur det var jag svarade: -Jo, tack det är bara bra. Lite sliten men... Jag fick mig en tankeställare =). Jag sa vidare: Har du inget för dig någon dag så kom och fika =). Mysig tjej hur som helst!



Jag och Elsa åkte till en vän. Skönt att umgås och komma hemifrån! Jag blir lätt bekväm och håller mig ofta hemma. Det är ju så bökigt att få med allt som hör till när man ska iväg. -Tung bilstol, barnmat, snö osv =P... Dumt! Man får ju mer energi av att umgås lite! Vi hämtade Noel efter skolan som idag har en vän med hem. Undra om de ska få varsin panpizza till lunch =P. Nu skiner solen ute. Våren närmar sig!

Dagens stora uppgift får bli att fixa lite mat till diverse djur som håller till här. Jag vaknade i morse av att en hel flock rådjur stod utanför och letade mat. Stackarna de har inget att äta. Jag tänkte att de kunde få lite frostis frukostflingor men det räcker nog inte så långt.

Hoppas ni har det bra alla!

I går när jag hade badat Elsa var det någon som höll på att laga mat här. Jag såg vår allra största koka-julskinka-gryta på spisen. Fel platta var påsatt och jag tittade i grytan. Lååååångt där nere på botten låg en klick gröt! Härlig syn tycker jag =). Något att skriva i minnesboken! Värmande att se lite initiativtagande =)

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0