Sberg vardagsstatus!

Hej på er! Hur har ni det?

Nu är vardagen på intåg. Noel börjar skolan i morgon och allt drar igång i vanlig ordning. Snart ska vi åka till skolsköterskan där Noel ska få vaccination. Lite skräckblandad förtjusning tycker han om det:). Efter sprutan ska vi gå och fika.



I går var jag ute och sprang igen. Jag mötte mestadels tegelstenen och det gick trögt fram. Ibland möter man tegelsten, ibland fjäder:). Det går upp och det går ner. Formen är bra ändå tycker jag. Det bästa med tegelstenen i spåret är att duschen efter passet, blir än härligare:). Jäklar vad skönt det är! 6,2 kilometer gjorde jag och har gjort det ett tag nu. Jag är nöjd!



Elsa händer det en massa grejer med hela tiden. Igår hittade jag henne ståendes på tvrumsbordet! Snart hänger hon väl i lampkronorna här ;). Hon älskar att vara ute och har fått ett par nya gummistövlar. Hon går, går och går. Det är bara att hänga med. När det är dax att gå in, blir hon jättearg!

En gammal sak har plockats in från vår mycket överfulla och fullknökade bod.


 
Noels bobbycar :).


Stina, vi saknar er här!


Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Å, vad du är bra! Heja heja heja!!! Om du bott här så hade jag bett att få bli meddragen på dina rundor. Jag lider av grav betongfot vid mina löparförsök.

2010-08-23 @ 19:01:46
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Sara, du skulle bott här! Tegelsten och betongfot, mycket bra! :) Det hade varit mysigt att springa ihop... Kram!

2010-08-23 @ 20:58:03
Postat av: Carro-The Lantismamma

Herregud vad duktig du är! En annan skall försöka ge sig ut med kärringpinnar några meter;-) Kraam!!

2010-08-24 @ 09:39:13
URL: http://thelantismamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du fick en skön promenad:)! Det är ju så skönt efter att man har rört på sig lite. Kramar!!

2010-08-24 @ 22:00:59
Postat av: Sofia

Klarar du förresten att hålla takten med dina pinnar? Inte helt enkelt! =D

2010-08-24 @ 22:06:53

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0