Organisatorisk krupp!

Hur har ni det denna lördag förmiddag?

Själv är jag i rensartagen. Jag har städat ur Noels garderob och håller på och rensar i diverse gömmor. Usch, idag är en sån dag där jag har krupp över vårt hem. Det är fullt med grejer överallt och det är svårt att organisera allt. Vi bor alla på nedreplan. Övervåningen renoveras och därför kan inte saker hitta sin plats än. Nu ska det i allafall bli ordning på kläder här. Sommarkläder bort. Höstkläder in. En massa papper ligger också överallt. Noels skolpapper och en massa andra papper. Oftas trycks de ner, i en redan överfull låda. Nu ska det bli ändring. Jag har tejpat upp en massa innanför våra köksluckor. Jag ska också fixa en liten "papperslåda" i trä att sätta på väggen.   


Christine, jag skulle behövt dig här idag!



Senare blir det en springrunda igen. Jag springer bort kruppen :).




Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: madde

Heja heja heja!!! Duktig du är som tar tag i det! själv sitter jag på ett tåg på väg från malmö. första klass hade jag tydligen bokat också, yeah!



kram

2010-08-28 @ 11:48:13
URL: http://sadeyedladyofthelowlands.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha söt du är. hoppas du fick nån ordning på't.

annars hjälper jag till vettu... ;)

2010-08-28 @ 20:33:44
Postat av: Sofia

Tack Christine!! :)

2010-08-30 @ 14:23:10

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0