Sberg renoverar...

Sberg renoverar. Björn är på jobbet. Bäst att passa på... =P
Vi har en massa sprucken pärlspont i huset. Det ser så tråkigt ut och idag fick jag nog. Jag fogade igen alla sprickor. Det blev jättebra!

Till er som har en massa sprickor i er pärlspont: FRAM MED FOGEN!

Mycket bra! Inga sprickor så långt ögat kan nå. 





Undra om jag inte borde jobba som hantverkare ändå?! =P





Elsamus leker med påskris... Mamman jagar...





En björkriskrans... Fint att hänga lite här och där tycker jag.


Nu är Noel och mamma och hämtar Stina och Mayia på tåget. Äntligen =)!

Ha en bra dag alla!!



Kommentarer
Postat av: Carro-The Lantismamma

Åh, hon är så supersöt lilla Elsa! Fast det har hon varit sen dag ett;-) ha det superfint! Glad Påsk!! Kram Carro

2010-04-02 @ 08:43:59
URL: http://thelantismamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0