Godmorgon, godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag! Elsa sover mycket bättre nu och det är så skönt! Nu sitter jag framför nyhetsmorgon. Vem tror ni den hemliga gästen är?

Det är Björn som brukar gå upp på lördagar men tydligen har de börjat sända nyhetsmorgon en timma tidigare. Detta har resulterat i att Björn missar Mimmi och Mojje på camping. Inte bra, nu vill han inte längre gå upp på lördagar. Björn är så sur för att han missar den maskerade flakmopppehämnaren =P.




Vad ska ni göra idag?


Hoppas ni får en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha. SÅ skönt att de börjar en timme tidigare, så jag slipper sitta och häcka framför Mojje! Pensionärsvarning de luxe!

2010-04-17 @ 09:37:02
URL: http://idisenochlivet.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0