Back to nature!


Hoppas inte jag påverkade någons trav idag ;P. Jag publicerade så sent så jag tror jag är utom fara:).

Dagen började med att vi drog i väg på loppis. Jag inhandlade en kruka och lite annat smått och gott.  

 

Väl hemma började vi elda gräs... och sedan var vi i fullgång med trädgårdsarbetet... Har man börjat kan man inte sluta :). Hela dagen har vi grejat. En dag av full sol och blå himmel! I morgon lär jag inte komma ur sängen. Elsa har suttit i vagnen hela dagen. Noel och Ludwig har byggt koja.

 

  

Efter mycket om och men fick Björn igång sin ferguson från förr i tiden! Med hjälp av bilen startade den, sedan körde han fast :) Några stockar från nerfälda träd forslade han dock bort. Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö när Björn startade sin traktor. Jag vet inte varför jag skrattar men jag skrattar och kan inte sluta. Efter varje traktorstart så lever jag flera hundra år längre :). Ska jag vara riktigt ärlig så skrattar Björn också. Vi skrattar båda två så vi tror vi ska dö. Björn startar upp den -och vi skrattar. I dag har vi skrattat!
Lite märkligt! Vad skrattar vi åt? Situationen upplevs lite absurd på något vis, jag vet inte... Kul har vi:)!

    

Vi har eldat, burit och grävt...

Nu håller jag och Björn på med Lördagsmaten. Sent som vanligt :).


Här är kojan. Taket i allafall :).



Hoppas ni har det bra :)!


Kram!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0