Fredag!

Idag har det varit en bra dag! Dagen började med att jag träffade en av mina kusiner som jag inte träffat på många år. Vi umgicks mycket som små men allt eftersom vi blev äldre blev det allt längre mellan träffarna. I dag kom hon hem till mig med sin lilla Matilda.




Elsa fick träffa sin jämngamla syssling (tror jag) och jag min kusin. Det kändes som igår =)! Hoppas att vi ses snart igen!

Nu håller vi på att fixa lite tacos och vi har bunkrat upp med godis. Mamma och Stina kommer hit ikväll och hänger lite.



  


Elsa gick loss i hennes hoppgunga ikväll... Vi testade den för skoj skull ikväll igen. Vi hade lagt undan hoppgungan eftersom hon inte varit vidare road av den.
Nu flera månader senare tyckte hon den var mer än kul.




Armarna står inte längre rakt upp. De står rakt ut.




Hoppas ni får en riktigt fin Fredag!

Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har Stina flyttat hem igen?

2010-04-17 @ 09:45:40
Postat av: Sofia

Nej, nej hon är bara här på besök =)

2010-04-17 @ 09:49:14
Postat av: KarinKusin

Halloj! Det var riktigt kul att träffas idag! Det måste vi göra om snart. Jag kan fortfarande inte få bort "carina"-låten från min hjärna =) haha

Så kul att Stina var hemma samtidigt med! Den där filmen du pratade om som vi brukade se när vi var yngre måste jag se igen, den är lite suddig för mig än... kommer du på vad den heter så säg till!!

Kram kram

2010-04-17 @ 09:49:16
Postat av: Sofia

Hanna är det du som blev huggormsbiten två gånger på två veckor? Kan inte du berätta om hur det var? Hur det hände? Hur det gick för dig... Hur det kändes... Jag kan inte släppa detta hahahah! Kram



Karin jag ska fundera! Kram

2010-04-17 @ 09:54:45

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0