Tjock plånbok...

men inga pengar. Denna mycket konstiga ekvation fick mig att gå igenom min plånbok förut. Jag går under inga som helst omständigheter igenom min plånbok utan att något tycks vara mycket fel. Felet var uppenbart idag. Plånboken var tjock. Mycket tjock. Jag fann till min förvåning något som skulle kunna vara en bidragande faktor till tjockleken. Jag hittade jättemycket kort. Jag hittade jättemånga likadana kort. Tre patientbrickor som tydligen alla tillhörde mig. Antalet identiska bibliotekskort ska vi inte tala om. Jag funderade en stund över vad detta säger om mig...





Det säger mig att jag är en tjej som tycker om att vara väl förberedd på det ännu ointräffade. Ett kort kan tappas bort =P



Hur många har ni?


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0