Stooort paket i postlådan!

När jag och Elsa gick och hämtade posten förut möttes jag av ett stooort paket. Äntligen, tänkte jag för mig själv lite belåtet. Jag tittade ner i lådan på det mycket välformade, tunga och stooora paketet. Äntligen hade min blogg slagit igenom och jag hade blivit kändis. Sberg -känd, rik och berömd! Jag småflinade för mig själv. Äntligen hade produkter och gåvor börjat trilla in till mig i min mycket fina postlåda. Produkten i min låda hade givetvis skickats till mig i hopp om goda recensioner på min mycket välbesökta blogg. Så var det! Jag stack glatt ner handen i lådan och lyfte upp mitt första kändispaket. Själva upplyftandet kändes som en hel evighet. Vad kunde det exklusiva innehållet vara? Jag såg framför mig hur paktetet skulle vara adresserat till Sberg. Sberg kort och gott. Ingenting mer. Det stod inte Sberg. Det stod inte Sberg kort och gott. Inte ens S och inte heller Berg. Nä, det gjorde det inte.



Det stod INGRID??!!
I - N - G - R - I - D.   Vad i h... gör Ingrid i min låda?! Ingrid hit och Ingrid dit. Mitt första paket i min nya fina postlåda! Mitt första paket och det står det Ingrid på?! Nä, fy bövlen! Sberg slog igen den förbannade lådan med ingrid i och gick hem. 


Skit  också!







Kommentarer
Postat av: n

2009-09-04 @ 11:48:01
Postat av: Malin

Nu gjorde du fel! Du skulle först ha öppnat paketet (alltså struntat i att det stod Ingrid på) kollat om det var något i som du kunde ha användning för eller alternativt bara VILLE HA! och behållt det.

Var det något du inte ville ha kunde du lämna det öppnade paketet till Ingrid och sagt att du först inte såg att det stod hennes namn på paketet.

Tänk dessutom va roligt det varit om det vart sexleksaker i paketet som du sedan kunde lämna till Ingrid med orden"det här var visst ditt" hahahahhaha.... men... ja... det är bara ett förslag.



Puss

2009-09-04 @ 11:50:02
URL: http://mgp.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha! Du är väl för rolig :p

2009-09-04 @ 12:35:04
URL: http://stinalee.se
Postat av: Sofia

Haha! Ja, det var en idé det malin... =P



Puss!

2009-09-05 @ 11:36:48
Postat av: Malin <3

hAHAHAHAHAHAHH. sKIT OXÅ, DET KUNDE JU VARIT KLÄDER JU :+)

2009-09-05 @ 21:57:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0