Söndag!

God morgon!

Här sitter jag igen med min kaffekopp. Elsa ligger på golvet brevid och pratar som aldrig förr! Det är underbara små ljud som kommer ut. Annat var det när vi var på coop och handlade härom dagen. Vad hon skrek! Det slutade med att vi fick gå ut. Hon har lagt till med lite nya skrik. Ett illvrål rakt ut som skär genom väggar och tak och ett lite mer ledsenskrik där hon låter -jag - känner - mig -  ensam på tonen. 

Det är höst i luften, solen lyser och det är alldeles klart. Jag ska göra mig i ordning, lägga Elsa i vagnen och gå en runda!

Ha en skön Söndag alla där ute!



Här är en bild från vår mindre mysiga coop-tur. Björn byter en akutblöja mitt bland toapappret! =P Passande!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0