Höstrusk!

Denna morgon har varit ljuvlig! Elsa har varit på strålande humör och pratat hela morgonen. Det värmer så att höra hennes små ljud och joller! Hon har legat på sitt täcke på golvet nedanför mig. Jag har plockat fram lite kurslitteratur, från utbildningen jag gått, och ska nöjesläsa lite. Inte illa va? =P. Känns riktigt mysigt faktiskt. Det hade jag inte trott att jag skulle göra, mysläsa kurslitteratur, så nu har jag nog överträffat mig själv lite här.

Det är busväder ute så jag tror vi håller oss inne idag.



Elsa innan vi körde Noel till skolan.

Nya höstmusmössan åkte på, inte så populär! Hon ville nog inte vara mus =P. Damen föredrar att bära mössan på detta sätt, lite coolt så där:

 

Själva nyttan går lite förlorad kan jag tycka.



Hoppas ni får en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Har Stina fått sin dotter nu? :) Wiee.

2009-09-23 @ 09:16:30
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jaa, du får hålla oss uppdaterade nu när stina inte gör det! (:

2009-09-23 @ 16:10:35
Postat av: Anonym

Har stina fött än? :)

2009-09-23 @ 20:32:15
Postat av: Lina

Grattis moster ;)

2009-09-24 @ 15:48:16
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack!!!! Jag är världens lyckligaste moster! =) <3

2009-09-24 @ 16:36:59
Postat av: Sara

Stort grattis till moster Sofia!! Vad skönt att allt gått bra! Varje litet barn är ett mirakel! Jag tycker det är lika fantastiskt varje gång!! =)

Kram!

2009-09-24 @ 21:04:59
Postat av: Anonym

Hihi tack Sara! Ja, visst är det magiskt! Tänk att nu är lilla Stina också mamma =)



Kramar!!

2009-09-24 @ 21:49:24

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0