Hemmablind!

Som många av er vet så flyttade vi mycket hastigt in i vårt hus när Elsa kom. Huset är inte färdigt och vi renoverar för fulla muggar. Våra tillhörigheter ställdes in under kaosliknande förhållanden. Var sak har inte sin plats så att säga. Här har ni ett exempel. Noels bilmatta blev vår dörrmatta. Till saken hör att man blir hemmablind. Jag börjar se fördelar med att ha bilmatta som dörrmatta. Man behöver inte ens ta av sig skorna om man vill köra bil! Det ni!

Undra om vi, av besökare, uppfattas som lite märkliga? =P Fast tänker jag efter så är vi nog det! =)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, läste inlägg längre ner där det stod "elsas kusiner".. så nu undrar jag om noel och elsa e hel syskon?

2009-09-17 @ 13:24:51
Postat av: Sofia

Killarna på bilden är Elsas och Noels kusiner. Anledningen till att jag skrev Elsas var att deras, kusinernas, kommentar handlade om och var riktat till Elsa.

2009-09-17 @ 13:37:06
Postat av: Anonym

ahaa okej :)

tyckte noel var så lik några kusiner..så tyckte de hade vart konstigt om dem inte var det :)..eller ja..hoppas du förstår, menade inget illa iaf.

2009-09-17 @ 19:11:05
Postat av: Sofia

Jaha ok =)

2009-09-17 @ 20:13:40
Postat av: Sofia

Jaha ok =)

2009-09-17 @ 20:13:51

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0