Fin höstdag!

Dagen började med Noels skolfärd. Det var en lugn och fin resa. Underbart! När vi kom hem fick vi besök. Mysmys! Elsa är fortfarande glad. Jag undrar om det inte var någon utvecklingsfas hon hade... Det är så jäkla skönt när man känner att vardagen flyter på! Känslan som infinner sig då damen skrattar högt ska vi inte tala om! Noel har varit hos tandläkaren idag. Han ropade nyss. Han undrade om det var socker i glass. Ni vet hur man blir efter tandläkaren, sådär lite extra eggad och laddad inför tandskötseln =P. Jag och Elsa har varit ute och gått. Vilket underbart väder! Vi gick runt huset faktiskt =). Noel var inne och ville inte följa med så vi höll oss utanför. Vi har en gräsväg runt vårt hus som jag älskar. Jag vet faktiskt inte varför. Jag bara gör det. På ett ställe, eller på en fläck, doftar det ljuvligt! Jag brukar stanna där och bara andas. Eller jag går dit och jag luktar. Doften påminner mig om någonting. Jag vet bara inte vad. Mina vänner brukar jag också släpa runt. Jag vet inte om de finner samma nöje som jag att gå där. När jag och lillstumpan gick varvet runt huset så flög en helikopter över oss. Jag fick lite krigskänsla över mig och var tvungen att ringa till Björn och fråga om det var krig. Det var det inte.

Tack och lov för det gott folk!




Ta hand om er och ha en riktig skön kväll!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0