Tidssparande tips!

Tips för stressade husmödrar/fädrar. Vi lever i ett stressat samhälle. Mycket ska hinnas med och många upplever att de springer för livet i det, i vår tid, berömda ekorrhjulet. De springer och springer utan att riktigt hinna med.

Här kommer nu tips!

Från Sberg till alla er ekorrar där ute! Spring inte! Stanna upp! Varva ner!


Vår bestickslåda har de flesta av er redan sett. För er som inte har gjort det, här kommer den:




Den är mycket tidssparande. Vänd upp och ner på diskmaskinskorgen när disken är klar. Klart.

Vår storlåda ser ut så här och följer samma tema:

 ´


Elsas garderob:



Fatta tag om den rena tvätten. Gå till garderoben. Ta i från tårna och tryck till! Sådär ja, då var det klart!
Obs! Ibland kan hända att även lite kroppstyngd behövs. Svårt att hitta? Nejdå. Stick in handen, rör runt.  Vips får du tag på det du önskar.

Mycket bra, mycket bra!

Följ mina råd och du spar tid!

//

Från en husmoder till en annan.

Sberg husmoderns husmoder =P

Kommentarer
Postat av: daniel svensson

du skulle skriva en bok om detta.... :)

2009-10-22 @ 15:40:20
Postat av: Maria

haha liknar ungefär vårt hem det där, iaf garderoben:-)

2009-10-22 @ 21:45:11
URL: http://emmariia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, Daniel kanske jag faktiskt borde göra det =P



Maria! Grattis till din garderob =)(Skönt att höra att någon har samma ordning i garderoben! =)

2009-10-23 @ 09:01:56

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0