PickNick!

Nu har vi varit ute på picknick. Härligt! Först blev det ett jäkla liv på alla innan vi kom ut. Noel vägrade! Han skulle spela wii. Björn tyckte det var alldeles för kallt ute. Jag blev skitsur och tyckte alla var något ut i h* tråkiga. Hahaha! Tillslut kom vi ut! Jag fick med lite varm oboy och mackor. Ingen ville ha eftersom vi just åt frukost. Jag ville ha =P. Vi hade picknick bakom en buske på vår väg som går runt huset. Skitmysigt tillslut =).






Utsikt =P E20!



Sberg: Undra vart den bilen ska?

Björn: Kanske till Frankrike.

Sberg: Undra vart den bilen ska?

Björn: Kankse till Malmö.





Hoppas ni alla får en fin dag! <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Ni är så mysiga, och du blev jättefin i luggen :)

2009-10-17 @ 19:22:57
URL: http://stinalee.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0