Dagen

Dagen har bestått av en massa slipning, målning slipning och målning. I ett tidigare inlägg sa jag att jag tyckte det skulle bli jätteskoj att måla men att det säkert skulle komma svordomar. Hahaha, självkännedom eller vad? Fy f* vad jag har slitit med den j* byrån!

Jag och Elsa har varit ute och grejat i trädgården idag. Jag fick möta sidor av mig själv.








Vårens iver över liv och plantor har liksom lagt sig. Kan någon påminna mig nästa vår när jag börjar babbla och svamla om frön, blommor, växtlighet och spirande liv?



                             
 




    

                       

En härlig höstdag idag! Nu tittar jag på svenska hollywoodfruar och äter godis. Den sega damen, Maria, är allt lite charmig tycker jag=). Åh, vad fint hon gjorde i sin kyl!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0